تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

بانک فایل های رشته مهندسی عمران و معماری با فرمت پاورپوینت


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

از کیفیت محصولات فروشگاه بانک پاورپوینت و خدمات (تخفیفات و راه های ارتباطی و...)راضی هستید؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 63
  • بازدید دیروز : 36
  • بازدید کل : 106781

دانشجویار؛ فروشگاه فایل رایگان


دانشجویار؛ فروشگاه فایل رایگان

شاید با جستجوی فروشگاه فایل در گوگل با نتایج پر تعدادی در زمینه انتشار و فروش فایل‌های قابل دانلود مواجه شوید اما پیدا کردن یک فروشگاه فایل تخصصی برای رشته‌های مختلف با فرمت‌های گوناگون دغدغه‌ای است که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند. دانشجویار به عنوان یک فروشگاه فایل تخصصی در زمینه ارائه فایل‌های آموزشی رشته‌های مختلف با فرمت پاورپوینت، ورد و ... مشغول فعالیت است که برخی از فایل‌های این مجموعه به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود.

فروشگاه فایل رایگان دانشجویار در تلاش است تا در ادامه روند بهینه‌سازی سایت بر بستر اینترنت، فایل‌های آموزشی رایگان بیشتری را برای مخاطبان خود تهیه و منتشر کند تا افرادی که به مطالب آموزشی رایگان نیاز دارند، بتوانند به دانلود پاورپوینت رایگان از دانشجویار اقدام کنند؛ بنابراین اگر دانشجو هستید و به دنبال دانلود پاورپوینت آماده می‌گردید، توصیه می‌کنیم از فروشگاه فایل دانشجویار به عنوان مرجع تخصصی انتشار مطالب و فایل‌های آموزشی بازدید کنید.

دانشجویار؛ گنجینه فایل‌های دیجیتالی

فروشگاه فایل دانشجویار یک سیستم فروش فایل‌های قابل دانلود است که کلیه رشته‌های دانشگاهی را پوشش می‌دهد و همواره در تلاش است تا باکیفیت‌ترین فایل‌های آموزشی را متناسب با نیاز دانشجو بر روی بستر اینترنت منتشر کند و به ارتقا سطح علمی کشور کمک شایانی نماید.

در این مجموعه دسته‌بندی محصولات از رشته‌های مختلف چون عمران، معماری، شهرسازی، مدیریت، حسابداری، کامپیوتر و IT، صنایع، هنر، تاریخ و ادبیات، روانشناسی و علوم تربیتی، پزشکی، پرستاری، جغرافیا و ... با فرمت‌های گوناگون از قبیل پاورپوینت، ورد، پی دی اف و اتوکد قرار داده شده است که مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه فروشگاه دانشجویار به فایل آماده مورد نظر دسترسی پیدا کرده و پس از مطالعه توضیحات به خرید محصول بر بستر امن زرین پال اقدام کرده تا علاوه بر ارسال فایل به ایمیل، بلافاصله لینک دانلود را نمایش کنند.

دانلود پاورپوینت رایگان از دانشجویار

بدون ترید دسترسی به فایل‌های آموزشی رایگان برای بسیاری از افراد لذت‌بخش خواهد بود؛ از این‌رو دانشجویار تصمیم گرفته است تا برخی از فایل‌های مجموعه را به صورت کاملا رایگان با فرمت‌های گوناگون در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. در سایت دانشجویار صفحه‌ای تحت عنوان «دانلود رایگان پاورپوینت» برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند با چند کلیک ساده به فایل‌های آماده رایگان دانشجویار دسترسی پیدا کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن فایل مورد نظر را دریافت کنند.

این مجموعه در تلاش است تا به مرور زمان بر تعداد فایل‌های رایگان اضافه کند و در این زمینه خدمت ویژه‌ای به دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاهی ارائه دهد. در حال حاضر در مجموعه محصولات رایگان دانشجویار، فایل‌های آماده‌ای به شرح زیر وجود دارد:

  • پاورپوینت مسجد تاریخانه دامغان
  • پاورپوینت مبلمان شهری
  • پاورپوینت انواع سد و سرریز
  • پاورپوینت اصول و مبانی برنامه‌ریزی شهری
  • پاورپوینت ايمنی در كارگاه
  • مجموعه ۱۰ قالب پاورپوینت آماده

علاقه‌مندان به مطالعه توضیحات و دانلود پاورپوینت رایگان از فروشگاه فایل دانشگاهی دانشجویی دانشجویار، می‌توانند به صفحه دسته‌بندی محصولات >> دانلود پاورپوینت رایگان دانشجویار مراجعه کنند.

فروشگاه فایل رایگان دانشجویار

جزوه و نمونه سوالات در فروشگاه دانشجویار

فروشگاه فایل دانشجویار علاوه بر عرضه فایل‌های آموزشی آماده برای رشته‌های گوناگون دانشگاهی با فرمت‌های مختلف، به انتشار نمونه سوالات و جزوه درسی اقدام کرده است تا مخاطبان بتوانند از محصولات موجود در فروشگاه برای پیشبرد اهدافشان بهره ببرند. صفحه «نمونه سوال» و «جزوه درسی» در بخش دسته‌بندی محصولات قابل مشاهده است که افراد می‌توانند با کلیک بر روی آن‌ها به محصولات آماده دسترسی پیدا کنند.

از جمله نمونه سوالات و جزوات درسی دانشجویار، می‌توان به جزوه نهایی درس انفجار، جزوه نکات اجرایی ساختمان، جزوه مدیریت تشکیلات کارگاهی 1، جزوه کامل درس روانشناسی تربیتی، جزوه کامل درس اجرای ساختمان، جزوه درسی اندیشه اسلامی 2، جزوه درس بررسی روستا، جزوه درس مدلسازی رقومی زمین (نسخه درفت)، جزوه حقوق و قوانین شهری، جزوه انسان طبیعت معماری، آموزش تحلیل ماتریسی، جزوه آشنایی با مرمت ابنیه، نمونه سوالات بافت فرسوده شهری، نمونه سوال درس مرمت ابنیه، نمونه سوالات درس دانش خانواده و جمعیت، سؤالات تستی از کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ايران و ... اشاره کرد؛ بنابراین چنانچه دانشجو هستید و به دنبال جزوه کمک درسی و نمونه سوال می‌گردید، توصیه می‌کنیم به صفحه نمونه سوالات و جزوات درسی فروشگاه آنلاین دانشجویار سری بزنید.

چرا دانشجویار را انتخاب کنیم؟

دانشجویار (daneshjjoyar) از سال 1395 با راه‌اندازی کانال تلگرام و پیج اینستاگرام در زمینه تهیه انواع فایل آموزشی و انجام پروژه‌های دانشجویی رشته‌های مختلف فعالیت دارد و در این مدت هزاران پروژه را با موفقیت به سرانجام رسانده است. همچنین این مجموعه در بسیاری از سایت‌های همکاری فروش فایل معتبر چون فایل سل، همیاردانشجو، فورکیا، فایل ناب، نفیس فایل و ... به عنوان فروشنده برتر مشغول فعالیت بوده است که در نهایت در سال 1401 تصمیم به راه‌اندازی سایت اختصاصی گرفته است تا بتواند خدمات خود را بدون واسطه در بستر اینترنت به متقاضیان ارائه دهد.

فروشگاه دانشجویار

حال بسیاری از افراد این سوال را در ذهن دارند که فروشگاه فایل دانشجویار از چه ویژگی‌ها و امکانات منحصر به‌فردی در مقایسه با سایت‌های مشابه برخوردار است که مخاطبان را مجاب به انتخاب کند؟ از خصوصیات دانشجویار به عنوان یک سیستم فروشگاهی فایل و انجام پروژه‌های دانشجویی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع محصولات مجازی با فرمت‌های مختلف
  • پوشش اغلب رشته‌های دانشگاهی
  • تجربه کاربری راحت و آسان با طراحی بخش‌های مختلف در سایت
  • امکان ثبت درخواست پروژه از راه‌های ارتباطی متنوع
  • امکان خرید آنلاین در هر ساعت از شبانه‌روز بر بستر امن درگاه زرین پال
  • نمایش لینک دانلود و ارسال یک نسخه لینک دانلود به ایمیل ثبت شده بلافاصله پس از پرداخت توسط مشتری
  • امکان دانلود مجدد فایل خریداری شده تا 2 روز پس از تکمیل فرایند خرید
  • امکان سفارش فایل (پاورپوینت و ورد) با موضوعات مختلف
  • امکان استفاده از سایت دانشجویار در هر زمان و مکان با دستگاه‌های گوناگون چون گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و ...
  • ارائه محصولات با تخفیف ویژه دانشجویی دانشجویار
  • امکان ثبت دیدگاه (نظرات، انتقادات و پیشنهادات) در بخش مورد نظر برای بهبود خدمات فروشگاه
  • تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری
  • امکان جستجوی فایل آماده مورد نظر با وارد کردن کلمه کلیدی در فروشگاه فایل دانشجویار

بنابراین اگر به دنبال مرجع کامل و مطمئن برای دریافت فایل و خدمات دانشجویی هستید، دانشجویار به عنوان سیستم فروشگاهی بر روی بستر ایمن آماده ارائه خدمات به شما مخاطبان عزیز است.

فروشگاه آنلاین دانشجویار

جمع‌بندی

فروشگاه فایل رایگان دانشجویار علاوه بر انتشار مطالب و فایل‌های آموزشی رشته‌های مختلف دانشگاهی، در زمینه ارائه خدمات انجام پروژه زیر نظر متخصصین مجرب و باتجربه مشغول فعالیت است؛ از این‌رو کلیه دانشجویان سراسر کشور، می‌توانند با خیال راحت و آسوده از خدمات دانشجویار استفاده کنند.

  انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 122

برچسب های مهم

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود جزوه آزمایشگاه بتن

جزوه آزمایشگاه بتن به همراه آشنایی با روش های گزارش نویسی و طرح اختلاط با مثال(مهندس اصغر قلی زاده) ...

دانلود جزوه icdl

جزوه 50 صفحه ای کامپیوتر ویژه آزمونهای استخدامی ...

دریافت فایل : دانلود جزوه icdl
دانلود تحقیق توان و جذر

دانلود تحقیق توان و جذر

شما بازدید کنند محترم میتوانید با هزینه ی اندکی فایل (توان و جذر) را تهیه فرمایید. قسمتی از متن :   ‏توان و جذر ‏توان ‏توان‏ عملگری در ریاضی است که به صورت an ‏نوشته می‌شود، به a ‏پایه‏، و به n ‏هم ‏توان‏ یا ‏نما‏ یا ‏قوه‏ می‌گویند. وقتی n ‏عددی صحیح ‏باشد، پایه، n ... ...

دانلود جزوه تحلیل سازه 2 دانشگاه امیرکبیر استاد بنازاده

دانلود جزوه تحلیل سازه 2 دانشگاه امیرکبیر استاد بنازاده

جزوه + اسلایدهای تحلیل سازه 2 برای دانلود دانشگاه: صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) استاد: دکتر مهدی بنازاده فرمت: PDF پی دی اف - PPTX پاورپوینت نوع: تایپ شده کیفیت: بسیار عالی رشته: مهندسی عمران حجم: 105 مگابایت دانلود نمونه ... ...

گزارش کار محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها

گزارش کار محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها

محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها   تئوری: مایعها و محلولها مانند گاز ها به هنگام جاری شدن مقاومتی از خود نشان می دهند که تحت عنوان ویسکوزیته با نا روانی مطاله می شود. برای محابه ویسکوزیته می توان از وسیله ای به نام کاپیلار استفاده کرد. برای محسبه ویسکوزیته آب ، ابتدا ... ...

جزوه کنترل خطی کنکوری استاد شیرین آبادی (طراح سوالات کنکور)

جزوه کنترل خطی کنکوری استاد شیرین آبادی (طراح سوالات کنکور)

جزوه کنترل خطی کنکوری استاد شیرین آبادی (طراح سوالات کنکور)   ... ...

تقویم اکسل سال 1403

تقویم اکسل سال 1403

تقویم اکسل سال 1403 دارای ستون های با قابلیت سرچ و دسته بندی: -یادآوری -پیگیری امور و کارهای شخصی -انبارداری -حسابداری -کنترل پروژه و فعالیتها - مناسب جهت کنترل امور روزانه و برنامه ریزی هفتگی و ماهانه -اعلام ایام تعطیلی و کلیه مناسبت ها -دارای سربرگ فریز شده به ... ...

دریافت فایل : تقویم اکسل سال 1403
برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات برقی سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات برقی سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات برقی سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک کلیه ضرایب فهرست ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات مکانیکی سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات مکانیکی سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت تاسیسات مکانیکی سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک کلیه ضرایب ... ...

دانلود تحقیق در مورد معماری مدرن متاخر

دانلود تحقیق در مورد معماری مدرن متاخر

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل :  powerpoint (.ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید : 53 اسلاید  قسمتی از متن powerpoint (.ppt) :    معماری مدرن متاخر www.parsdigishop.ir 1 دوره معماری مدرن متاخر را می توان از بعد از ... ...

توربو-شارژ

فرمت فایل: ورد - Word   کتاب سبز - قابل ویرایش )    تعداد صفحه : 13پر خورانی ( توربو شارژ) توضیح : دستگاه توربو شارژ (دستگاه پرخورانی توربینی ) ، توربینی است که با گاز اگزوز به حرکت در می آید و پروانه یک کمپرسور گریز از مرکز را به حرکت در می آورد . کمپرسور غالباً بین صافی ...

دریافت فایل : توربو-شارژ
دانلود جزوه اجزا محدود دانشگاه شریف استاد خویی

دانلود جزوه اجزا محدود دانشگاه شریف استاد خویی

جزوه عالی اجزا محدود (المان محدود) آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر خویی فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا بر روی هر نوع سیستم و دستگاه کیفیت: بسیار عالی تعداد صفحات: 212 رشته: مهندسی عمران حجم: 58.6 مگابایت دانلود نمونه ... ...

اصول تفکیک آپارتمان ها و نحوه کار با نرم افزار واسط کاداستر

اصول تفکیک آپارتمان ها و نحوه کار با نرم افزار واسط کاداستر

دوستان عزیز نقشه‌بردار همان طور که اطلاع دارند یکی از مواردی که پس از اخذ پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی می‌توانند به آن بپردازند، تفکیک آپارتمان‌ها است. تفکیک آپارتمان عبارت است از تخصیص سندهای مستقل به واحدهای آپارتمانی ملکی که خود دارای سندی واحد است. عملیات تفکیک ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت ابنیه سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت ابنیه سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت ابنیه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک کلیه ضرایب فهرست ... ...

دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیس

دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیس

دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیساین پاورپوینت در 42 اسلاید می باشد. خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است. به همراه فایل word مربوطه در 37 صفحهحجم فایل: 5.67 MBقالب فایل: pptx - docxلینک خلاصه ... ...

دانلود پاورپوینت تنش های برجا

دانلود پاورپوینت تنش های برجا

این تحقیق بصورت پاورپوینت برای رشته عمران و با موضوع، تنش های برجا در 60 اسلاید کامل می باشد. در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است. این پاورپوینت را میتوانید بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید، لینک دانلود نمایش داده ... ...


مطالب تصادفی

  • کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه در منزل
  • پاورپوینت حمام های تاریخی‌ ایران
  • پاورپوینت جمع شدگی بتن
  • پاورپوینت 10بنای تاریخی محبوب جهان
  • پاورپوینت چوب مایع
  • دانلود رایگان پاورپوینت کاشی و سرامیک
  • دانلود پاورپوینت رایگان زندگینامه و سبک معماری رابرت ونتوری
  • دانلود رایگان پاورپوینت الهام از طبیعت در معماری
  • دانلود فایل پاورپوینت رفتار سیستم سازه ای مهاربندی
  • دانلود رایگان پاورپوینت معماری مدرن متاخر (معماری معاصر)

فایل های عمرانی ، معماری و شهرسازی